Mogući problemi sa eduroam pristupom – SAMO za pojedine korisnike
Štovani,
Ukoliko imate problem tijekom spajanja na usluge pristupa internetu koristeći eduroam mrežu (bilo njenu bežičnu ili “žičanu verziju” recimo unutar Studentskih domova), svakako provjerite moguće razloge ….
- imate li i dalje uopće svoj dosadašnji AAI identitet na FOI-u?
Pozadina priče:
Mnogi studenti izgubili su svoj dosadašnji status studenta pa onda posljedično nakon 90 dana i pravo na upotrebu AAI identiteta ukoliko nisu podmirili neke od svojih studentskih obaveza, koje su obično u kontekstu upisa ili financijskog karaktera.
Rješenje problema: kontakt službe Referade FOI – osobno, telefonski ili emailom.
- posjedujete li TOČNE svoje AAI pristupne podatke, dakle korisničko ime+lozinku?
Provjeru možete uvijek izvršiti na starom i novom URLu sučelja provjere: http://aai1.foi.hr/ldap/user
Ukoliko nakon provjere dobijate poruku o greški tipa: “Neispravna korisnička oznaka ili zaporka.” – obratite se Referadi Fakulteta da Vam se lozinka resetira.
- brisanje profila mreže eduroam u vašim postavkama i kreiranje novog profila
Pojedini korisnici su koristili eduroam installer aplikaciju, dobavljivu na http://installer.eduroam.hr/ koja će UJEDNO napraviti i potreban import/install self-signed, novog freeeradius.foi.hr CA Root certifikata. Ukoliko ste eduroam pristup na svom računalu na taj način instalirali ranije, preporučujemo Vam svakako ponovo tu bezbolniju opciju.
Hvala na razumijevanju.
CIP služba